MediaServe Helpdesk



U vindt hier een overzicht met de meest gestelde vragen en antwoorden. Mocht uw vraag er niet bij staan, dan kunt u contact met ons opnemen en zullen wij zo spoedig mogelijk reageren.



Wat is webhosting?

Als u een website heeft dan wilt u dat deze altijd bereikbaar is via het internet. MediaServe verzorgt de apparatuur, infrastructuur en ondersteuning om uw website 24 uur per dag bereikbaar te maken. Dankzij een directe koppeling met het internet en betrouwbare apparatuur is uw website altijd bereikbaar. Het netwerk en de apparatuur wordt 24 uur per dag gemonitord om eventuele storingen te voorkomen en snel te kunnen oplossen.



Hoe kan ik mijn diensten beheren?

MediaServe heeft een uniek controle paneel waarin u de diensten kunt instellen en beheren. Onder andere e-mail, DNS, server reboots, datacentrum toegang en webhostingpakketten kunt u instellen.



Kan ik diensten vooraf testen?

De meeste diensten kunnen getest worden voordat u een abonnement afsluit. Neem contact op met onze helpdesk om een testpakket samen te stellen.



Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt uw afgenomen diensten betalen per maand of per jaar. Hiervoor kunt u gebruik maken van overboeking, automatische incasso, iDeal of PayPal.


Algemeen

Home
Over MediaServe
Algemene Voorwaarden
Webmail
Vacatures
Contact
Diensten

Overzicht
Domeinregistratie
Colocatie
Dedicated Servers
Managed Hosting
Webhosting
Informatie

Algemeen
Datacentrum
Netwerk
Serverpark
Over MediaServe
Overige

MyPanel
Registreren
Contact
Helpdesk
Technische Dienst